Cumartesi, Aralık 02, 2017

Yogun Olmak Guzeldir

yoğun olmak

YGS sınavına giren arkadaşlarıma geçmiş olsun dileklerimle başlamak istiyorum ve sonuçların gönüllerince oldugunu ümit ediyorum. 
Kötü bile gelse elinizde hala LYS gibi büyük bir kozunuz var. 
Ümitsizlik için hala erken.. :)
Facebook'ta paylaşım yapsam da blog için yazı yazmaya vakit ayıramadığım haftalardayım. Yazın olduğu gibi yardımcı da olamıyorum soru çözümlerine. Ancak hiç bir zaman ayağımı tamamen kesmiyorum buralardan bilginiz olsun. Benim de vizelerimin yaklaşması sebebiyle çalışma tempom hat safhada. Hoş, gerçi vizeler olmasa bile yoğun geçen bir okul dönemindeyim. Haftada 3 gün laboratuvar, en az 1 quiz, laboratuvar ödevleri ve sözlüleri, derslerden sonra o derse ait çıkarılacak notlar, IUPSA için çıkartılıp düzenlenecek notlar.. derken geçen hafta sonu yaptığım 2 günlük Türk Telekom Arena ve Darıca kaçamağı dışında doğru düzgün kafamı kaldırdığım yok derslerden. Ders çalışan arkadaşlarım kendini yalnız hissetmesinler derken göz korkutmak da değil amacım aman ha. :)

Farmasötik Teknoloji Giriş dersi dışındaki derslerimin not çıkarma işi bitti artık çalışmaya başlayacağım. Bu hafta botanik lab sınavım var. Haftaya da vizeler.. Ve evet ben yine stresliyim. Atlatmama yardımcı olacak bir şeyler kurmakla yetiniyorum kafamda. Ve en önemlisi evime gideceğim Allah izin verirse 1 haftalığına. 

Şimdi ise sodamı açtım, ve biyokimya çalışmalarıma devam edeceğim.. :)
Yoğun olmak, boş yaşamaktan iyidir. O yüzden hayatınızda boşluklar bulunmasın.
Kendinizi iyi hissetmeniz için..


Güzel ve verimli bir gün geçirin. :)