Cumartesi, Aralık 02, 2017

Batarken Güneş Ardından Tepelerin..

bitki morfolojisi

Veda vakti geldi Bitki Morfolojisinin..

Alan dersi dedigin 2 kredilik olur mu ya okuyucum? Olur mu!.. Alan dersi dediğin Farmasötik Mikrobiyoloji gibi Analitik Kimya (evlerden ırak) gibi 5.5 kredilik olur. Sen tut tatlı, kolay, sevimli bitki dersine 2 kredi ver. Olacak iş mi.. Neyse. Ben bilmem profesörler bilir. Yapmışlar olmuş..
Önce kolay ya yaparım diye başlayan, sınav sabahı bitkilerin latince isimlerini ezberlemeye çalışırken hafiften panikleyen, sınavdan sonra da iyice rahatlayan bir ruh hali içerisinde idim. Harry Potter hayranı olmasam veremem ben bu dersi. Bak şimdi:

Carpe portus
Locomotor corpis
Tiriticum vulgare
Expecto patronum (tamam bu çok sırıttı..)
Protego maxima
Urgenia maritima

İşte bu yüzden kendimi Profesör Snape'in dersinde gibi hissediyorum laboratuvarda, haksız mıyım şimdi?

Asıl savaşı çarşamba günü Farmasötik Mikrobiyolojide vereceğim ben. İsmin başındaki farmasötik sizi yanıltmasın çok iyi biridir aslında. Severim kendisini ama şu antibiyotik denen arkadaşları ezberlemek biraz sıkıntı. Kaçış yok. Kesin soru gelecek. Perşembe günkü patoloji sınavımı hiç anmıyorum son güne kalmaya mahkum malesef. Test olmasının verdiği haklı özgüven (inşallah sınavda başımıza patlamaz) var üzerimizde millet olarak. Ve sonra tünelin ucundaki ışığa iyice yaklaşmış olacağım.. Ama sadece bir günlüğüne çünkü Analitik Kimya raporumu yazmam gerek. Henüz labım bitmediğinden, bitmesi için 2 gün daha girmem gerekecek..

Allah'ım sen dayanma gücü ver şu kuluna çalışma isteği ver.

AMİN!

Bu arada:
Tiriticum vulgare - Buğday
Urgenia maritima - Ada Soğanı