Cumartesi, Aralık 02, 2017

Lab Demeden Laboratuvardan Bıkmak

laboratuvar

Merhabalar sevgili okuyucularım..

Günlerim o kadar yoğun geçiyor ki yurda döndüğümde yüzümü yıkarken aynaya bakacak vaktim bile olmuyor.. O çok merak ettiğim mikrobiyoloji laboratuvarı vardı ya hani, hah işte fena bastırdı o bu hafta. İki hafta boyunca her gün sabah 8'den öğlen 2'ye kadar olan derslerimin ardından üç saat boyunca ayakta durduğum lablarda çalışacağım..
O mikroskoptan bakmak ne zormuş öyle önüne hazır gelmeyince.. Bir görüntü bulana kadar bir saatim, hareketli mikroorganizma (mikrop) bulana kadar başka bir saatim geçti.. Üstelik bulduğun hareketli canlıyı hocaya göstermen gerek ama ben hocayı çağırana kadar hoop kaçıveriyor.. Haydi tekrar ara..

Daha ilk günden yorgunluğum tavan yaptı.. Ders arasında yurda kaçtım geldim azıcık dinleneyim, blogumla ilgileneyim diye.. Ders çalışma mesaime dün akşamdan itibaren çok zayıf bir şekilde de olsa başlamış bulunmaktayım.. Tüm öğrencilere sabır ve kolaylıklar diliyorum..

Bu dönemin de bitip kışın en tatlı günlerini ılık yağmurlarıyla Çukurova'da, yuvamda, annemin dizinin dibinde geçireceğimi biliyorum. Bu yüzden..

Sıkıntı yok.

Sabır, emek, cesaret var. :) Bir de resimdeki yere kaçasım var.